Jumaat, 22 Januari 2010

*cEnDeRaMaTa pErKAHwInNaN KU*


Riang nyer dalam ati aku....
semalam benda yang menarik dan sngt gembira buat aku.....banyak benda yang buat aku suka sngt.....
nak tahu x naper.....
jeng...jeng...jeng....

ok2...aku cter satu persatu k....
mula2 sekali aku dapat durian runtuh...
alhamdullilah rezeki datang....
boleh topup2 duit kawin aku:-)

waktu lunch semalam plak aku pg makan kfc ngan kengkawan ofis....
(2 pon aku nak cakap kan_suka ati aku la)
:-)

pas 2 plak pas balik dari nyum nyum kfc.....
budak ofis tel kata barang untuk aku....
mungkin suvernior kawin aku da smpi kot.....
aku beli kan sini.
boleh la di kata2 murah la harga nyer....
kalu nak tahu di persilakan clik k:-)

hehehehehe.....
bertambah la lagi barang2 kawin aku...aku suka.....suka sngt2...
nak tahu x ape benda nyer...
nie la....
hehehehe...bungkusan dari kelantan....
jauh 2 aku tempah.....

n nie la isi nyer...:-)
ada 2 warna...sesuai sangat ngan tema wedding aku...
silver + gold

cantik x......

nie la dier.....aku tempah 200 pcs....
cukup la untuk bagi kengkawan n belah sebelah:-)

aku suka sangat2......

silver keychain mini bag

very2 shaining de kaler kan....
huhuhuhuhuhuhuhu

senang nyer dalam ati ku ini....
rasa nak bgth semua org yang aku da cukup barang kawin....
x tahu la naper....
coz excited kot....da lama da aku kumpul kan cikit barang kawin aku.......
buget nyer pon aku x buat kire2 x pe la....
untuk majlis kawin aku gak kan....
x de aku nak nyusahkan mak......
suka...suka.....

hehehehehehehe....
semalam aku balik kj awal....
aku dok tengok barang2 kawin aku....semua nyer da cukup.....
x yah nak beli lagi.....
yang cuma kena beli gula2 ngan waffer jer....
2 nak dekat kawin baru ala aku beli....
aku da asingkan pon duit untuk beli semua 2......

ya Allah ya tuhan ku.....
ko permudahkan la segala urusan ku ini....
berikan aku kekuatan untuk buat semua nie....
sesungguh nya kau amat pemurah lagi mengetahui....
Amin.