Jumaat, 22 Januari 2010

*nAk pAkAi gAuN*

Salam uols semua......
hehehehehe.......
kali nak cter pasal angan2 aku plak untuk majlis kawen aku nnti....
aku teringin sgt nak pakai gaun....
nak gaun yang cantik n kembang....
tapi sesuai ke aku nak pakai....
al maklum la aku nie kan gemuk........
n pendek ......
ermmmmmmmm....sedih kan.....
tapi x pe akan ku cari gak gaun yang boleh memuat kan tubuh badan
aku yang comel ini......
wakakakakakaka.....
nie la gaun yang aku nak.....


cantik kan gaun nie.....aku suka sangat gaun nie......
nak baju gaun cam nie.......
ade saper2 yang boleh tolong x......
ermmm......sedih nyer......


sedih nyer aku.....aku nak baju cam nie.....
aku boleh bayang kan muka ladies 2 muka aku.....
betapa anggun dan cantik nyer aku.....
mesti Cik Bon akan cakap.....
"cantik nyer mok"
mesti dier akan cakap cam 2.....
masa aku tunang pon dier cakap aku cantik.....
'perasan la ko puziah'
but sangat2 btol k...:-)

pade sesaper yang boleh tolong...pleaz yer......

semoga aper yang aku inginkan akan menjadi
kenyataan

~Isyaallah~