Selasa, 26 Januari 2010

*pErtAMa kAlI PeRgI RuMaH MaK mEnTUa*

salam uols semua.....
ari nie 25/01/2010.....arap uols semua chat slalu k n sentiase hapey2 ek.....
ermmm....jap je masa berlalu kan...x sangka sangat.....setahun macam semalam je baru ku alami....
ok lah ari nie ku nak cter pasal....
pertma kalai ku pergi ke rumah bakal mak memtua aku....
aku ingat lagi masa 2 24/01/2009....ku,bon ngan adik dier balik bandar tenggara...
kami gerak lewat malam time 2...dalam kul 10 malm....
aku rasa gementar gak nak jumpa mak dier..mmg la sebelum nie aku da jumpa....
kali ini aku kena tido rumah dier...n kena la layan family dier....
org tua2 kata mengenal ati budi family baru....
wakakakakakakaka.....
time 2 kami singgah melaka dulu dalam kul 2pg...aku singgah jap rumah mak untuk amik baju kurung mak buat kan untuk aku....
ngat nak tido rumah mak tapi bon kata x yah...ikutkan je lah.....singgah jap dalam setengah jam....kami pon gerak semula pg ke bandar tenggara....
jauh nyer la perjalanan nyer....
sebelum nie aku blajar kat ypj pon x jauh cam nie...
nak kena masuk hutan ....lama nyer la aku sampai....
dalam kete aku tido....ngantok giler....bon pandu sorang2...alang plak tido kat blakang....
ermmmm......dalam kul 4 pg lebih bon kejutkan aku....
"yang bangun da nak sampai"
menggelupur aku bgn....
hehehehehehe......
terus aku bangun n btolkan tudung aku yang
da x btol...al maklum la tido dalam kete kan....hihihi....
samapi je bon tel mama x mama x jawap....abah pon x jawap...
letih kot.....
da lepas 2 x de sape bangun.....alng dok ketuk tingkap mama & abah....
mama tersedar terus bangun buka pintu...
hehehehehehe.....aku ngan simpul malu nyer slm mama....
mama cakap
"masuk la gee.....masuk bilik kak teh ngan adik dalam bilik 2"
aku pon dengan barang yang banyak terus masuk bilik....
salin baju....terus tido....x kan da pg2 buta nie aku nak dok nyembang lagi ngan mama kan...mama pon smbung tido balik....
-
-
hehehehehehe...pg 2 aku bangun awal dalam kul 8 pg....
http://emo.huhiho.com
al maklum la first time tido rumah mak mentua.....:-)
bangun2 jer tengok semua adik2 da bangun...aku bgn basuh muka n kemas tilam......
pas 2 cari bon tido lagi....aku capai
hanset aku.....ku taip mesej
" abang bangun......syg da bgn"
diam
diam
aku bg mesej x balas...penat sangat drive ar 2 malam tadi....
aku da x tahu nak buat ape...
aku dail plak tel die.....
" abg......bgn ar...org x tahu nak wat aper nie"
-
-
bon pon bangun.....
dier suh aku mandi dulu....
http://emo.huhiho.com
aku pon ikut cakap dier....
mandi....wangi.....terus aku pg dapur....
bual2 ngan mama n adik2 dier.....
Alhamdulillah...dorang semua ok ngan aku...
kire ok la...boleh masuk la.....
hihihihihihihih.....
biler aku terngat balik kisah nie mesti ati aku berbunga2 aku x tahu la sebab aper.....tapi aku syukur sangat family bon semua baik ngan aku.....
hehehehehehe......
 <3 Get yours @ Girls Blog Spot <3


nie plak gambar2 aku masa aku pg danga Bay.....
:-)












hehehehehehe....nie la gambar2 aku ngan bon aku masa kiter orang jalan2 kat danga bay
weng.....weng....weng.....
banyak nyer la kalau aku nak cter kat sini kan...tgn pon mula malas nak menaip......
http://emo.huhiho.com
hihihihihi....
tapi yang penting aku
 <3 Get yours @ Girls Blog Spot <3

sangat2....
nie plak gambar masa ku nak balik plak....





time nie kami nak singgah pg ayer hitam jap.....
sajer jer aku nak jalann2 nak menghabiskan duit aku....
wakakakakakaka.....
sampai je kat sana aku beli....


my mashimaro....
la...murah jer siot bear nie...dalm rm25.00 jer...
aku sajer beli nak tambah kan koleksi anak patung aku....


bnyak kan....
kuang...kuang....kuang....
ok la......aku nak buat kj nie.....penat da tgn...mahu smbg kj k.....
semoga uols hapey2 k....
da...bye....

 <3 Get yours @ Girls Blog Spot <3