Isnin, 25 Januari 2010

*maKaN McD*

yes...yes...yes....
http://emo.huhiho.com
aku suka sangat....en bon blanjer mok mcd...ku teringin la sgt nak makan mcd...
da banyak kali ku cakap sama dier nak makan mcd....
akhir nyer....
bon pon sudi menemani ku ke mcd malam minggu lepas nie
suka sngt...bon cakap minggu lepas nie x nak jumpa...
duit nak pakai...
nak datang naik keta...toll lagi minyak lagi...
so aku pon x la gedik nak jum pa dier sngt...
pagi sabtu plak dier kata nak datang...ape lagi...
gedik aku datang la balik....
ku tanyer la dier naper lak nak datang...jawapan nyer....
" demi cinta kiter"

mak ai....
nak pujuk aku la 2...
al mak lum la minggu lepas nyes kes pon x settle lagi...
aku tahu sesangat...
tapi x pe la...aku faham time 2 dier marah sgt..aku plak degil bebenau time 2...
terima je lah....
hehehehehehe.....
-
-
nie la aku yang suka sngt makan benda2 cam nie....
semua nie mengemukkan aku jer....
tapi x pe ati da senang da...
aku x ngat langsung yang aku bakal nak naik pelamain.....
hhihihihihihihi

aku yang tengah makan kentang.....
yum...yum...yum.....aku suka sngt....

bon tengah minum air....
perasam macho la 2.....
x cuse me bon.......awak jgn dok perasan ek awak macho.....
cuma comel ngan muka baik jer....
bon nie x boleh nak puji lebih2...
nti dok bercerita jer ngan aku yang org dok
puji dier....
wakakakakakakakaka


senyum.....
muka kekenyangan.....:-)


berselera btol bon makan....
kata nyer last makan lunch jer...
2 yang lapr bebenau....
mata merah....muka penat....
maner x nyer....samapi da la lambat....
aku da siap2 kat rumah...
tapi x sampai2 lagi....
bengang je aku.....
sampai2 jer aku terus bg air masak 1 cawan n then terus
datang.......:-)
plan malam 2 nak pg hot market kat alam sntral...
di sebabkan ujan da menangis.....
terpaksa ku batal kan hasrat ku itu....
ku nak tengok survenior kawin...
aku tengah giler beli barang2 nie semua.....

kan ujan aku x jadi la nak pg......aku pg lepak mcd kat shah lam seksyen baper ek....
ntah x tahu ar....
(padahal da slalo makan)
ngat makan jer...maner x nyer..:-)


da pas makan dok termenung.....
aku nyer roti big mac aku x nak...dier yang belasah abis kan....
roti boleh ek.....daging x leh....
wakakakakakaka
jahat kan aku......

nie la kami biler berjumpa....ade je tempat yang kami pergi...
al maklum la dier jauh....
tapi x la jauh sgt....1 jam perjalanan jer...
hihihihihihihih.....
tapi  x pe.....
-
-
-
-

*DEMI CINTA KAMI*

ku mintak sesangat semoaga aper yang kami lakukan aktiviti bersama akan kekal sampai kami sudah berkawen n sampai biler2 la.....
Insyaallah....

ok,pe2 hal.....tq yer bon blanjer mok mcd...
mok maaf kan bon ek....
kad da la lmbt buka....x suprise tol la bon nie....
x kisah la bon.....
aper2 pon...mok sayang bon sorang....syg sgt....
love u muaaaaaahhhhhh.......
http://emo.huhiho.com


da........bye2.....