Selasa, 17 Ogos 2010

**hApey BeSdAy bOn**

hai korang....
da lama rasanyer aku x update blog kan....
ermmmm....sekarang bersiaran di tempat kj baru...
so jarang2 la aku dapat update k....
ok la korang...
jom layan....

ari jumaat ari 2...
bersamaan 13 ogos 2010 jam 09:30 mlm...
aku da suami ku...
berada di damansara untuk sambut besday suami ku...
yang ke 26 tahun....

jom layan k....

dari rumah...
kul 9 baru gerak...
perut masing2 da kenyang...
tp nak smbt besday punya pasal...
layan je...kiki:-)

juadah hidangan....
hnya cake dari sate set snack plate...:-)

snack plate...
yummmy...yummy..:-)

bon kuat mkn...
amik perisa choc moist..
sedap sngt.:-)

buat muka sengal....
pada hal dlm perut lapar giler...:-)

yummy...yummy...
mintak maaf yer bon....
mok x de adiah nak bg bon..bg kad je lah ek...
asal kan ade adiah..:-)

harus la adegan suap menyuap kan..:-)

hapey besday my lovely husband...
mok syg bon sngt2...:-)

gedik nak amik gmbr gak...
x malu kan...

wakakakakakaka....
saje tepek gmbr nie...

ade aku kisah blog aku kan...
kikikiki,......

ok la korang....
pas smbt besday sama2 kami jln2 jap...
pas 2 balik le...
al maklum la bulan pose kan...

hehehehehehe....

korang aku da start tmpt kj br tau...
sonok la gak kat sini...
best....
n bon pon da nak dapat tranfer  shah alam...
so buat masa minggu nie...bon ulang alik amik n antar aku pg kj...
sian plak dier....
tapi kami x bgth pon akak aku...
mahu dier bisingkan kami...
tapi x pe la kan...
seminggu je...
aku risau gak...
tapi bon kata ok n kiter cuba dulu....

insyaallah....
start minggu depan bon da dapat tranfer....

korang cam ner persiapan perayaan korang...
aku satu benda x sedia lagi...
bj pon x beli...
ngat nak beli siap je kikiki....

tengok la ujung bulan nie dpt gj....

excited nie aku nak raya tau...
almaklum la raya kali pertama sebagai suami isteri....

k la korang....
bye...jg diri tau...:-)

salam....