Jumaat, 9 Julai 2010

**majlis pernikahan**

salam....
hai korang....rindunyer nak tulis blog nie....
tapi kiter bz sangt2 naik kj nie.....
ok la...x nak bebel lama2....
ok....sebelum 2 tq yer pda kengkawan yg wish me...
terima kasih bnyak2 tau....hargai sangat2.....
ok jom layan gmbr...:-)

pengantin pompuan....
**puziah binti mohd noor**

pengantin lelaki.....
**mhd shafie bin sulaman**

tengah tunggu saat di nikahkan...


selepas acara nikah :-)

dengan sekali lafaz.....saya sah jadi milik si dia....
si dia....sedang sain surat sah nikah..:-)


pemberian mas kawen...:-)

saat cincin di sarungkan di jariku...:-)


saat gelang di pakaikan di tangan ku..:-)


dengan kak rina....
mak andam yang mekapkan aku....
aku suka mekap kak rina....
nmpk semulajadi.....cun melecun le aku...:-)

pas nikah...kami sanding jap.....
malu giler time nie....
tapi best..:-)

muka malu tapi mahu.....
wakakakakakakaka:-)

"selamat pengantin baru"
kikikikiki.....


pelamin kami....
simple...mmg aku nak yang simple je...:-)

cukup x korang......
bnyk lagi la.......
penat tol nak masuk kan.....
layan lagi cikit ek...:-)


ngan kawan sekolah ku...nazzuin..:-)

ngan akak n akak ipar n lisa comel..:-)

ngan mak....
terima kasih mak kawen kan org...:-)

kami di atas pelamin....
manje je kan....
aku suka gmbar nie...suka sngt2...:-)

ok yer korang....cukup x semua gmbr nie...
hihihihihi'....
hapey tau da kawen nie.....
gatal kan......
-
-
-
-
-
ok la...now cter opasal nikah plak ek.....
ok la....saya nikah 26 june malam k.....
saya rasa dalam kul 09:45 mlm....saya da selamat di nikahkan.....
dengan sekali lafaz je...power le husband aku...kui...kui...kui....
berpeluh2 hubby kiter...almaklum la kali pertama kan.....

korang nak tahu...time nikah 2....
aku dok dlm bilik.....dengar2 je akak aku cakap....
"puziah...ko da selamat jadi isteri pie"
terkejut aku...aku x dengar ape2 pon coz aku dlm bilik.....
da selamat.....
dorang suruh aku kuar.....
malu giler aku.....
tebal kan muka jer......

kuar je terus dok depan hubby aku....
kali pertama tentang mata....
peh mak oii.....berdebar siot...:-)
hubby aku pakai celak....
wan dier pakaikan...kata nyer bersebab...tapi aku x tahu:-)

da pas 2.....sain2 plak....
da pas sain....
kena baca lafaz taklik plak....
hubby baca dulu......
sedih je aku dengar....
aku dengar satu2 butir2 ayat yang hubby baca.....
yang aku ngat....
"x boleh sakiti tubuh badan isteri"
smpi sekarang aku pesan ngan bon aku....
kikikikikiki......

da pas 2 plak....abg aku plak....
baca yang lepas tggjwb 2.....
pas 2 mak aku.....
peh mak oii.....
meleleh airmata aku.......
hubby pon nangis gak...tapi x macam aku...
gembeng......
da pas mak aku.....
aku plak.....
-
-
-
-
-
korang nak tahu ape yang jadi.......
-
-
-
-
aku x leh nak baca.....
sedih sngt ati aku.....
rasa hiba yang teramat sangat....
da la suami depan aku....
mak sebelah aku.....

x terlarat aku nak baca.....
akak aku dok pujuk aku,.....
lagi meleleh le airmata aku.....
lama2.....aku abiskan gak.....
kikikikiki.....
sedih korang......
tapi x tahu la korang kan ati batu.....
wakakakakakak:-)


ok ......
pas 2 plak....serahan mas kawen
mula2 cium tngn bon....
rasa lain....rasa lain setelah bergelar isteri......
kikikikiki......
-
-
-
-
-
-
ok la korang...bnyak yang aku nak cter...tapi nnti aku smbg lagi ek.....
tunggu tau...:-)