Selasa, 1 Jun 2010

**PeRmUlAaN 1 JuNe 2010**


salam....
korang semua chat x....
kiter alhamdulillah...chat walafiat....
cuma batok kat tekak nie x hilang2 lagi....tapi under kontrol la....:-)

hehehehehehe...baca blog b2b yang lain...semua nyer tengah sibuk...
ramai nyer yang kawen 05 & 06 june nie....
ade la dalam 10 org...
pas 2 sepanjang musim sekolah nie....
mmg ramai giler yang kawen....
termasuk la aku gak....
tapi aku after cuti sekolah la...
hihihihi:-)

korang semua tahu kan....aku lagi 26 ari je nak nikah dengan bon aku....
macam x caya plak aku....
suka mmg la suka....tapi takut pon ade...
sebenarnyer....aku nyer masalh x selesai lagi.....
tapi aku x nak pk....
biar la masa yang tentu kan....

ok la....hari nie 01 june 2010....
malam tadi bon ade kat sini...tepat kul 12 lebih..aku masih bual2 lagi ngan bon....
aku bual pasal kehidupan masa akan datang kami....
banyak yang kami bual kan....
aku rasa macam ade kekurangan aku pada dier....
boleh ke aku jadi isteri dier....
boleh ke aku layan dier....
masa dalam bertunang nie...aku tahu banyak dier terasa ati ngan aku....
aku sedar...tapi aku buat x tahu jer....
ya Allah...lagi 26 ari jer...
cepat sngt masa berlalu....
boleh ke aku nak teruskan hidup aku ngan bon nnti....
sekarang setiap malam aku....
aku x lena tido....sebelum tido....
aku mesti pk kan banyak benda....
pasal kehidupan kami la....

bnyk sngt yang aku pk....mudah-mudahan semua nyer ok bg aku.....
ntah la...insyaallah...aku akan jadi isteri yang baik untuk bakal suami aku nnti.....

oppss......ye x ye gak kan....
pasal persiapan wedding aku....semua da complete....
semua da siap sedia.....alhamdulillah.....mak pon da sibuk kat kmpg....
da edarkan kad kawen kami....sewa khemah....n macam2 lagi la....

ok la...nak masuk entry lain cikit yer....
sempena aku nak kawen nie gak.....
aku da berazam.....aku x kan lagi berkawan rapat dengan org2 yang telah buat aku ngan tunang terasa....
serius ....ape yang kengkawan aku buat pada aku.....
semua aku cter pada tunang aku...walaupun benda 2 remeh temeh....
bon da siap pesan ngan aku....
"pas nie jgn nak cter ape2 pada budak ofis...awak ngat sikit...dorang semua da buat awak...ngat balik..2 la jenis orang yang x sedar diri...org da tolong...still perangai cam setan...solat 5 waktu...kehidupan still sama"

bon da siap nasihat kan aku....
mulai sekarang aku akan cuba pratik kan...
korang tahu je lah kan...manusia....
salah kiter nmpk....
salah sendiri...nak di tutup2 kan....

biarla...malas nak pk pasal org lain...tapi ape yang dia buat pada aku....
aku akan ngat dan aku akan balas balik...2 jer....

ok la korang......
korang semua doakan aku ngan bon selamat berkawen dan bahagia smpi biler2 k...aku pon doakan untuk korang gak tau....

ok da.....



hehehehe...saje tepek gmbr nie...
suka sngt gmbar nie....
masa makan satay ngan cda.....

ok la korang.....
bye....