Khamis, 17 Jun 2010

**macam2...**



salam korang semua....
hish bz btol la aku minggu nie...
korang semua chat x....
hehehehehehe

korang nak tahu x....
rinie aku start bg kawan2 ofis kad kawen aku....
n tampal kat ofis...malu giler....
selalu org bg kiter kad..nie kiter plak bg kad kawen sendiri pada org...
mmg malu seh.....hehehehehehe:-)

ps:aku bg gak mangkuk 2....dosa plak x bg..layan kan jer:-)

ok la...entry kali nie..macam2 k...

1: besday mak....
masa minggu lepas....kami balik kmpg...sambut besday mak sekali...
13 june 2010
jom layan...:-)


nie mak kiter....60 tahun da mak...
mak da tua kan..tapi mak still sihat..alhamdulillah..:-)

kami anak beranak...
termasuk la bon yang pakai bj biru n adik ipar kiter...yang
pakai bj merah:-)

kami lagi.....meriahkan...:-)

kami adik beradik pompuan..n cucu2 mak:-)

kami lagi!!!!

best giler....waktu 2 tepat kil 12 mlm..mak da tido....
kitaorg tutup lampu...pas 2 kejutkan mak..mak terkejut giler...
kami anak beranak makan cake 1kg je...cukup la kan....
bon pon hapey jer...
almaklum la...keluarga kiter keluarga yang besar.....
hehehehehehehe
semoga mak pnjg umo....insyaallah..:-)

2: tag yang aku da siapkan...:-)
ngat x entry aku yang buat tag 2...
jom layan....
aku da siap potong n bawak balik kmpg pon..:-)

aku buat 2 warna...
nie wane pink...dapat la 150pcs..:-)

n yg nie biru..kompom biru k...
ade 150pcs gak...

ari 2 bawak le balik kmpg....suka tengok tag nie....
anak2 buah pon cakap cantik...
"acik gee cntk la"
huhuhuhu.....
berbunga2 la ati aku.....
tag nie aku letak kan kat kad kawin aku untuk bg pada kengkawan sekolah n letak kan gula2 untuk bg pada org sebelah....
sory x de pic...x sempat nak snap:-)

3: budak ofis aku kawen....
jom layan...:-)


yg laki kawan satu ofis kiter...asrul name nyer...:-)

cantik kan.....22 mempelai....
suka plak tengok wane unggu...:-)

waktu pengantin laki baru smpi....
aksi cium2...huhuhuhu
tahniah asrul....
semoga berbahagia...:-)
-
-
-
-
hehehehehehe...tengok bnyk entry dalam satu entry....btol ker....
huhuhuhu:-)

hehehehehe...korang pasal persiapan wedding kiter....semua da sempurna k....
n lupa plak...
saya akan start cuti 24 june sehingga 06 july k....
lama x...hihihihi....
cuti kawen...yeah...yeah...:-)


ok da....