Sabtu, 15 Mei 2010

**i waNt hApEY MoRe...MOrE...MOre n 4 EvEr**




ok......
2 la yang aku rasa kala tika ini...
aku x tahu nape dengan aku kini....
aku da bnyk buat dosa besar dalam minggu nie....
da la aku x sihat...smpi sekarang masih x ok lagi....
-
-
-
nak tahu x ape yang aku da buat..........
-
-
-
-
-
-


ok nie adalah my fb....
dulu aku letak gambar nie n aku open semua untuk sape2 yang masuk kat wall aku boleh baca....
-
-
-
n than....
dalam sebulan yang lalu.....
aku jadi kan.....
-
-
-
-
private
-
-
-

nak tahu x sebab ape....
sebab aku kerap buka kampungchat....
tiap2 ari aku buka....
aku buka.....org mintak ym....
mintak email....
mintak fb.....
-
-
-
-
so aku melayan
aku privete kan fb aku....
aku private kan pic aku....
privete kan wall aku...
privete kan status aku....
selama sebulan jugak la....
x la kantoi kan....
hehehehehehehe
-
-
-

n ade lagi satu tau....
-
-
-
-
-
-
-


nie ada lah skype......
ini budak aku baru kenal 2 ari...
n tiap malam dok mesej aku...
dok tel aku....
aku layan....
baru 23 tahun...aku pon kencing la dier aku 23 tahun gak...
wakakakaakkakakaka
aku x tahu la nape aku melayan....
-
-
-
-
aku lagi satu bulan mahu kawen dengan tunang aku....
korang nak tahu x sebab ape.....?????
-
-
-
-
-
-
-
sebab
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tunang
aku
buat
tak
layan
dengan
aku.....!!!!!!!
-
-
-
-
-
-
-
alasan....
-
-
-
-
-
sibuk!!!!!!
-
-
-
-
aku mmg x boleh terima.....!!!!
-
-
biler aku cakap.....
-
-
-

"abg.....batok syg makin teruk la"
"pg la klinik....abg sibuk nie"
-
-
"abg,biler sayang batok...dada syg sakit la"
"ajak akak bawak p klinik"
-
-
"abg,pale saya denyut2 la da 4 ari da"
"x de ape la 2....awak bnyk pk kot...nnti balik kj p klinik"
-
-
"abg,syg nak abg jaga saya...macam syg jaga abg dulu"
"x de jawapan"
-
-
-
sakit ati aku...!!!!!!!
menangis aku malam2....
da la sakit aku nie makin teruk...x baik2 lagi...
dapat plak tunang yang buat x tahu je ngan aku....
dulu dier sakit...aku jaga...aku mandikan...aku suapkan makan...
sekarang aku sakit....dier buat x tahu jer....
-
-
-
abg da berubah!!!!!!!!!!!
abg x mcm dulu!!!!!!!!!


da la aku x chat....
dier boleh layan aku macam 2.....
da la masalah kami x selesai lagi....
aku da x tahu nak buat ape lagi.....
dier diam.....
diam.....
diam.....
diam..........
seribu bahasa.....!!!!!!!!!!!
-
-
-
-
-
aku nak dier yang dulu....
aku nak pie yang dulu....
yang suka melawak ngan aku......
-
yang suka manja2 kan aku....
-
bile time tido mesej aku smpi aku tido.....
-
pg2 sebelum pg kj antar mesej
-
masa jalan2 or shoping pgg tangan aku....
-
time makan plak....suapkan aku makan....
-
suka picit hidung aku yang kembang nie....
-
suka usap2 kepala aku....
-
suka peluk2 aku.....
-
tiap2 masa cakap i love u kat aku.....
-
x marah2 kan aku.....
-
belikan ape yang aku nak....
-
-
-
dan banyak lagi la.....!!!!!!!!
semua da x de......
bukan da x de....tapi da jarang buat.....
tapi aku x nak macam 2....
aku x suka....
aku nak macam kami masa mula2 kenal....
dier layan aku manja sangat.....
2 yang aku tergila2 kat dier....
-
-
-
-
-
-
-
-
sekarang ntah la....x tahu nak cakap....
sebab ape dier buat aku macam nie....
-
-
-
dan
-
-
-
-
sebab ape aku buat dier macam 2....
-
-
-
-
ntah la....
-
-
-
-
-
aku nak hapey banyak2.....
nak banyak2.....
nak sampai bile2.....
smpi biler2.......
tapi x tahu biler...:-(

oooppss....lupa nak bgth...
berat badan aku da turun dalam seminggu nie...5 kg turun..macam x caya jer....

pada abg.....
syg mintak maaf...bukan syg curang...syg tention dengan sikap abg...:-(