Isnin, 5 April 2010

**pAcKiNg baRaNg KaWIn**

assalamualaikum.....
hehehehehehehe.....
ari nie sangat2 le bosan....keje x banyak....ade satu keje jer....
wakakakkakakaka...
kalau tahu bos aku....mampos....hihihihi...
serius x tipu pon....aku dok ngadap fb je pada tadi sampai balik nnti....
hihihihihi....

ok la kali nie nak cter pasal aku nak angkut barang2 kawin aku nak bawak balik melaka....
opppss...nnti jap:-)

masa ari sabtu ari 2...
aku ajak mak pg beli barang kawin cikit2....contoh nyer cam plastik2 nak pack kuih-muih ngan macam2 la benda yang temeh....
aku tengah buget2 sebenarnya...
-
-
-
sekali rm50.00 terbang duit aku....
x pe la...x yah la mak nak beli nnti kan...
pas balik 2...aku terus buat nie ngan mak...
mak tolong sekali...

ini mummy saya.....masa nie dalam bilik....
mak x de kj nak buat...mak tolong masuk kan tag yang aku buat dalam bantal yang aku jahit sendiri:-)
bantal nie untuk di berikan pada kengkawan sekolah n kengkawan ofis yang sempat datang..:-)

banyak....suka2....:-)

our wedding puziah & shafie 27 june 2010:-)

geram tengok....bile tengok semua barang kawin....teringin plak nak buat bisnes sendiri.....ade plan...tapi insyaallah satu ari nnti...doa2 kan yer:-)

hehehehehe....da lepas siap kan semua.....aku da parkingkan siap2 barang kawin aku untuk aku bawak ke melaka awal bulan 5 nnti..banyak btol...bawah katil pon ade lagi:-)

hehehehehehehe....2 la aktiviti aku ngan mak ari sabtu lepas....
mak berbual2 ngan aku sambil letak tag....
mak cakap....
"oyeng...ko da kawin nnti hormatkan pie"
ermmmm.....aku x hormatkan dier ke(dalam ati).....
"ye mak...org tahu 2....mak jgn la risau....sedih plak ati aku:-("
-
-
-
" nnti da kawin ko jgn nak gaduh2 jer"
"x la mak...insyaallah x....tapi kadang2 pie 2 mencabar org...org x suka...tegur org pandai...tapi diri sendiri x btol...."
"ko kena terima dier..nnti kalau ape2 jadi lepas kawin cam ner"
" xde la mak..mak jgn la cakap cam 2..."
bla....
bla.............
-
-
-
banyak sebenarnyer..tapi x nak cter....
-
-
-

ahhhhh......aku tahu perasaan mak aku cam ner....
kalau korang nak tahu....antara adik beradik aku....
aku ngan adik aku jarang 5 tahun....
adik beradik yang lain hanya 1 n 2 tahun jer....tue aku manje cikit ngan mak aku.....
-
-
-
2 la kan...mak aku sedih sebenarnyer nak kawin kan aku.....
aku pon sedih gak...tapi nak buat cam ner....
setiap wanita pasti akan merasa semua nie....
mintak2 ape yang mak aku harapkan....semua nyer ok.....
amin....


saje tepek gambar nie...x de kena mengena ngan entry ek...
saje test topi bon...sayang sngt topi 2...rasa nak campak jer...wakakakakaka....

wajah huduh tunang aku...nak sangat amik gambar suh letak dalam blog....
nak amik ....
wakakakakakakaka....

ok la da.....