Selasa, 20 April 2010

**jAdI KaWeN...YaHoO.....**

mOrning uols semua......
hehehehehe.....ari nie hapey sgt coz.....
ape yang aku pk kan pada malam semalam da tahu keputusan nyer cam ner ek...
hehehehehehehe....
untuk pengetahuan uols semua...
kan atok bon baru je meninggal 2 ari lepas......
aku pon takut la gak kan...maner tahu belah sebelah nak tangguh untuk wedding kami yang akan berlangsung lagi 2 bulan....
hish.....jap je kan....:-)
-
-
malam tadi mesej bon....
"abg..mama abah ade cakap x pasal kawen kiter"
"la...nak cakap ape plak"
"ermmm...maner tahu abah nak tunda ke wedding kiter"
"x dela....mama da cakap da ngan abg tadi..kiter tetap nyer kawen.."
yahooo.......yeah...yeah...yeah...yeah....
wakakakakakaka.....
hapey nyer la aku rasa....
aku bukan ape.....takut belah bon nak tunda ke...al maklum la baru pas kematian....
Alhamdulillah......:-)

hehehehe....so boleh la aku pk pasal kawen kami....sejak 2 menjak nie..makin malas plak aku nak buat persiapan pasal kawen nie....
-
-
-
ptg nie bon datang jumpa aku...mungkin nak ajak bon pg kedai kad kawen..nak suruh dorang print terus kad kawen kami...semalam aku call suruh hold dulu...
ari nie pon aku da gaji..boleh la nak pg jakel..nak beli baju pasang untuk pakai pas kawen nnti...
ari 2 masa balik kmpg da beli 2 pasang...ngat nak beli lagi...
biar banyak cikit....

lagi satu bulan 6 nie....musim "mengawan" ramai sngt plak yang kawin....

06june2010 : ofismate aku kawen
kawan serumah bon pon kawn kat tanjung malim
12june2010 : kak suzi..kawan fb yang rapat ngan aku...
13june2010 : hehehehe...x de kena mengena...cuma nak pg cupprix....:-)
20june2010 : ofismate aku kawen lagi..kat n9...
26june2010 : hehehehe...aku plak kawen...yahooo...:-)

lagi 2 bulan je aku da nak kawen...takut pon ade......hapey pon ade....
mmg semua org nak kawen mmg akan rasa macam nie kan...
macam2 perasaan kan ade...
aku mohon pada ya allah...smg permudahkan segala urusan perkahwinan aku nie....
amin.....
Insyaallah....
-
-
-
ops......bon pg2 da mms kat aku.....
-
-
-
akibat penangan 17 ari x jumpa...
masing2 rindu....
aku bertmbh2 ar rindu kat dier...
-
-
-


i love u bon.....so much...n banyak2 ar....

ok da......
mood today: hapey:-)