Rabu, 28 April 2010

**da x de 2 bulan lagi**

hehehehehe.....
salam semua...
ermmmm...jap je kan masa berlalu....
tengok kat blog aku nie....lagi 1 bulan 4 minggu je aku nak kawen....
kire lagi 9 minggu jer...
mak oi...
x sabar la plak....
tp takut pon ade....
tapi dalam ati aku macam nak cepat jer...
pening la pk pasal kawen nie...
kalau boleh minggu nie nak kawen...
macam2 kerenah bakal suami aku...
geram menyampah pon ade gak...
sakit ati...geram pon ade....
segala macam la ade.....
-
-
-
aku da malas nak pk...
aku nak tahu2 je aku da kawen senang cter kan....
ermmm...doakan kami cepat kawen n semua nyer ok yer...
ramai jugak kan kengkawan dalam blog nie yang nak kawen...
g luck k...
selamat menempuh alam perkahwinan...
dan sebelum 2....sabar meniti perjalanan wedding masing2....


ok da...:-)