Selasa, 30 Mac 2010

**PeRcUtIaN Di MELaKa**

salam uols semua....
chat ke....hehehehe...mintak maaf ek....
saya bercuti pulang ke kmpung kerana ade sedara mara kawin n berjalan2 dengan family.....

ok la...nak story pada dr klang smpi melaka ek...
26052010_jumaat
ptg jumaat aku da cabut awal dari ofis...
so balik2 terus la kemas barang...kami x bawk barang yang banyak...
kami balik kali nie naik motor...
jom layan gmbr...

nie keje bon aku...aku x tahu la nape sekarang dier suka sangat amik gmbr dari belakang....nie kat dengkil x silap aku....ujan selebat2 nyer...kami berehat tunggu ujan reda....:-)

bon yang sibuk suh amik gmbar dier..:-)

nie kat ayer keroh...da nak smpi da..rehat jap aku nak kucil.....
hehehehe:-)

muka penat....

hehehehe...2 la....x banyak pic la kami snap...
huh....kali nie x penat sngt kami balik melaka naik motor...tapi best la..hapey:-)
http://emo.huhiho.com

ok la....pas 2 kami smpi melaka dalam kul 10 lebih...smpi je adik n ina ade kat rumah.....ajak dorang makan sekali...bon kata lapar...
kami pon makan la ber5 termasuk bf adik...
bla.....
bla.......
berbual2....
biase la kan..da lama x borak2....

pas 2 dalam kul 12 kami balik rumah....
aku x mandi pon...salin baju terus je baring atas katil...
aku adik n ina...tido satu katil...
cadang nak terus tido...tapi mata x ngantok plak...
berbual la kami 3 beradik...hehehehe....

http://emo.huhiho.com

berbual punya bual...sedar2 da kul 3 pg...
bon tido bilik sebelah....

keesokkan ari....27032010_sabtu
pg2 lagi aku da bgn...
al maklum la nak gerak ke palong 12 n9...
jauh perjalanan kami...
jom layan....

me n budak gemok...lissa....da gemok da anak buah aku nie:-)

me n mak....dok gedik.....:-)

me n tunang:-)

adik n pian:-)

me...amir adik n mummy....

ok nie dier..pengantin nyer...
sepupu kami tapi x rapat sngt la...:-)

husband nyer tentera udara....

hehehehehe....sebenarnyer banyak gmbr lagi....
nnti senang2 kiter masuk kan lagi ek....

ok la...pas dari keje kawin 2 kami singgah plak kat tengkera untuk makan ini....
nie nama nyer mee gian...
makan dier mmg gian tau....kami da 3 kali makan kat sini..mmg gian...
yum...yum...yum...

hehehehe...nie plak tinggal kuah jer...satu pinggan rm2.80 je....puas kalau makan 2 pinggan....

http://emo.huhiho.com

hehehehehe...pas dari makan mee gian 2...aku ngan bon plak pg tengok sprint race melaka kat bandar hilir...
jom layan.....

nie kat bandar hilir...
kebetulan je tahu...2 yang bon ajak pg....:-)

x minat kete...minat motor jer...heheh:-)


hehehehehe...bnyk gmbar kan....
ok la....2 la setengah dari percutian kami di melaka...
nnti gee smbung lagi ek...nak makan jap....

http://emo.huhiho.com