Jumaat, 26 Mac 2010

**nAk bAlIk kAmPuNg**

assalamualaikum semua....
semoga uols semua sihat di pagi jumaat yang indah ini...
pagi nie kat klang ujan..pg tadi pg keje nasib baik da reda cikit...
hehehehehehehe
da sarapan x semua....
ari nie aku makan nasi kerabu..huhuhuhuh..
dalam kekenyangan nie...

ok lah...
ptg nie aku nak balik kmpg ngan bon...
buat pengetahuan korang semua aku da ok ngan tunang aku...
x tahu la smpi biler.....mintak2 la x kan berlaku lagi....
Insyaallah...

balik kul 5 nie...kami akan servis motor dulu....
pas  2 kami gerak la balik melaka...
esok ari sabtu ade kenduri kawin rumah makcik aku kat palong 12 n9...
so aku angkut la bon ikut sekali...pg sana nnti adik n bf dier yang bawak kami....
malas nak naik kete.....pulus x cukup...huhuhu...
kena berjimat nie...
omg......lagi satu aku pon da tempah oky untuk poto gambar wedding aku nnti...
nak kena bayar deposit lagi..huhuhuhuhu..
org nak kawin nie mmg banyak pakai duit kan...????
-
-
-
*so pada semua sila berjimat & simpan duit banyak2*

ok la...harap2 ptg nie kami balik selamat smpi dan selamat balik....
doa2 kan yer...

mak pon dok bising kami nak balik naik motor...
"korang ati2...darah manis"
hehehehehehhe
mesti semua org cakap cam 2 kan....
-
-
-
-
-

baik la kami akan berhati-hati...
sebelum nie penah la gak balik naik motor ngan bon...3 kali rasa nyer..
kali pertama naik ex5 bon yang hilang...
second katalizer dier...
yang ketiga motor aku yang xcident...
so ptg nie kali ke4 naik motor baru aku...huhuhuhu
-
-
-
sakit?
-
-
-
mmg sakit bontot n pinggang....
perjalanan dari klang ke melaka dalam 3 jam la...kami akan berhenti di perhentian dalam 2 3 kali...
penat bon nak bawak aku yang comel nie....
wakakakakakakakaka
-
-
-
kami akan balik smpi ahad...
ahad 2 plak nak bawak bon jumpa tok imam untuk sesi perkenalan ...
so bon....
*SILA TAKUTKAN DIRI ANDA*
-
-
-
Ok la pda uols semua...doa2 ka ye kami selamat sepanjang perjalanan...

da.....