Rabu, 31 Mac 2010

**Alhamdulillah_RezEkI**

assalamualaikum semua......
hehehehehehe...hapey sangat la minggu nie x tahu la nape....
tapi nak share kegembiraan ngan ouls semua tau....
hehehehehehehe....

kan kiter lagi 2 bulan lebih je nak kawin....
rezeki datang.....
syukur Alhamdulillah...
awal 3 aku dapat duit kutu...main ngan budak ofis aku....
aku buat bayar kad kawin.....
awal bulan 4 nie plak dapat kutu lagi...kali nie bnyk cikit coz bon yang kena bayar.....
aku nak buat beli set bilik tido dalam bilik ngan bayar balance andaman.....
dan ujung bulan 5 plak dapat kutu main ngan budak afis aku lagi....kali nie pon aku nak topup2 untuk wedding aku.....

Alahamdullillah....
syukur sngt2....

lagi satu mengenai wedding aku nnti....mak ade kat sini....sibuk melayan kerenah aku untuk beli barang2 kawin...
mak ade cter kat aku....
sedara nak bagi or sponsor macam2 la....
di antara nyer...:
* kuih bahulu
* telur
* beras & gula
* tempat tinggal untuk belah laki bertandang
* buat kan makan malam time malam berinai ngan berzanji
dan macam2 la lagi.....
alhamdulillah sangat2....
suka sangat2...moga tuhan semua membalas kebaikan mereka.....
amin.....


Syukur Alhamdulillah.....