Jumaat, 19 Februari 2010

*kEyChAiN*

Assalamualaikum uols semua....
semoga pagi yang mulia nie beri seribu kebahagian pada kiter semua ek....
aku ari nie x baper nak sihat sngt....
gusi gg bawa aku bengkak plak....
malam tadi dier da sakit....aku korek2...
bgn pg tadi da bengkak tahan jela....

pas 2 aku batok plak...da 2 ari da...
maner x nyer aku melantak ais jer...
wakakakakaka..

ok la entry kali ni berkenaan ngan hobi aku yang baru...
aku mula minat ini hobi....
sebenarnyer da lama da aku minat...
tapi baru je aku cuba buat nie....
nak tahu x aper dier....

nie dier...:-)

lawa x....
nie adalah keychain....
aku sajer jer.....
tengok kat blog2 blogspot....
aku suka tengok....
kain yang buat keychain 2 namer nyer felt....
aku beli kat sini
kalau uols rajin tengok2 la ek....


nie la felt yang aku order....
4 kpg saiz A4....
dalam 2 minggu lepas aku terima felt nie....
malam tadi baru aku buat....
so nie cara2 dier ek....:-)

felt....
aku beli RM2.50pcs....
aku beli warna biru...kuning...hitam n merah....

nie plak tali keychain....
untuk di jahitkan di tepi keychain....

nie gelung untuk letak kan tali di atas....
nak buat keychain nie...kena la de jarum ngan benang....
n jahit la ikut suka kiter:-)

so....biler semua benda da ade...siap la keychain aku nie.....

baru 3 keychain je aku jahit..:-)

comel x.....
ikut kreativiti aku..:-)

keychain nie aku sajer2 buat untuk koleksi aku....
aku suka buat kraftangan....
hehehehehehehehe....

ok la.....keychain nie bukan untuk di jual ek...
tapi ramai org yang minat dengan kraftangan felt nie...
so kalau nak order....rujuk di sini ok....
ok la......


da........