Sabtu, 27 Februari 2010

* hati x kErUaN*

Salam uols semua....
ari nie ari sabtu....
jap je kan masa berlalu....
entry yang sebelum nie pasal ujian HIV....
so sekarang pasal borang nikah plak....
aku x faham la dengan borang nikah nie.....
masa pg pejabat agama selangor....
dorang kata aku org melaka better amik borang kat melaka....
mmg la aku nikah kat melaka....
pas 2 kata dorang lagi....susah cikit kalau amik borang kat selangor...
nnti wali kena datang selangor untuk sign....
pelik plak aku....
ari 2 kawan aku kawin n da bercerai.....
(jahat sungguh mulut aku)
buat ok jer....

ntah la...pening pale aku....
malas plak aku nak pk....
senang cter suh abang aku amik kat melaka n dier tolong uruskan da....
da la pale aku tengah pening...
semua hal aku yang nak kena uruskan....
lagi satu dugaan bertunang nie...aku asyik nak bergaduh ke dengan

menyampah plak aku.....
ok la....aku x nak cakap pasal itu org.....
semak pale aku nak pk.....

semua benda aku....
kelengkapan aku.......
borang2 kawin aku........
-
-
-
x tahu
tanye!!!!!!!!

bukan nyer
buat diam je!!!!!!
@
buat bodoh!!!!!!!!
-
-
-
-
semua benda
-
-
-
-
-

AKU
-
GEE
-
PUZIAH
-
ACIK GEE
-
POJIAH
-
OYENG
-
-
-
-
-
semua aku jer....

tention!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zwani.com myspace graphic comments
Twitter Backgrounds


sayang mintak maaf abang....
sayang da x nak cam nie......
penat da.....da 4 tahun org cam nie.....
sayang da x nak dok ngan abg.......
sayang da putus asa ngan semua nie.......

syg mmg syg kan abang....
tapi abg x faham syg.....
da banyak kali syg cakap jgn buat syg cam nie.....
abg tetap gak buat.....

syg x boleh nak buat semua nie sorang2.....
abg da janji nak susah senang sama2
tapi nape abg buat syg cam nie........!!!!!!!!!!

nape!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lagi satu.....abg da janji nak bawak pg tempat 4 musim 2....
da banyak kali org cakap....
musim salji smpi ujung bulan 2 jer....
lagi 1 ari je nak bulan 3.....
x bawak2 jugak.....
biler cakap.......nnti kiter pg ek syg......
x pergi2 smpi sekarang.....

http://emo.huhiho.com
-
-
-
-
lagi satu janji nak bawak pergi jom heboh kat bukit jalil....
x bawak jugak.....
ada lagi 1ari org tunggu....
nak bawak org ke x.....
org tunggu abg......
-
-
-
-
-
org tunggu.....
da janji buat la....
bukan main cakap jer...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

x suka la cam nie.....

http://emo.huhiho.com

nak bunuh diri la cam nie!!!!!!!!!!!!!!!