Rabu, 3 Februari 2010

*bElI BaRaNg KaWiN Di nIlAi 3*

assalamualaikum semua.....
harap ouls semua sihat slalo ek....
saya x baper nak chat sangat la minggu nie...
batok +  sesema + n macam nak deman...
hihihihihihih....
tengah ade mood nak update....
so update je la ek.....
idea tengah datang mencurah2 nie....
ade aku kisah ke....

ok la...kali nie nak cter pasal kami pergi berjalan2 ahad yang lepas....
saya,bon,mak,akak,abg puad n amir...
kami pergi 6 orang dengan menaiki satu kete...
boleh ke...
takut kena saman jer...
mula2 abg ipar aku yakni abg puad aku x nak kut...
tapi aku dok pujuk2 kut gak dier....
wakakakakakaka....
lagi ramai lagi seronok kan...
dalam kul 2 lebih kami gerak la
"menuju puncak gemilang cahaya"
opppsss.....terlebih plak.....
ok la.....kami menuju ke sini....

yang terletak di nilai 3....
ni n9...org kata kat nilai nie banyak choice barang2 kawen ngan baju2....
mmg banyak n mmg berbaloi2...
da merata kami berjalan....
mak cakap singgah kat nafisa....
kami belek2 baju untuk kami adik beradik pakai....
x termasuk aku coz....
" i kan bakal pengantin"
gedik kan aku......
http://emo.huhiho.com
jalan2...tengok2....
akhir nyer.....

mak membuat keputusan untuk memilih ini baju untuk
* mak
* kak ilah
* kak maria (akak ipar aku)
* kak azian(akak ipar gue gak)
* ina
* adik
* n untuk anak buah aku....
fiza n lisa

mak cakap beli la dalam 25meter untuk mereka semua.....
beli la aku....mak tengok org kedai 2 potong kain takut terkoyak or x cukup....takut dorang tipukan.....
http://emo.huhiho.com
sementara mak tengok org 2 potong kain ,saya plak membelek kain untuk diri sendiri di mana,bakal pengantin kena membelinyer untuk bertandang ke rumah sedara mara apabila selesai berkahwin nti....
so.....nie la pilihan aku.....

wane ijau....
saya x suka sngt ijau tapi da nmpk lawa.....asyik dok tengok jer...
capai je la....abis cter....
dan lagi satu.....

hehehehehe....mmg murah...tengok pon da tahu kan....kain cotton...
aku suka gak pakai baju cotton nie...
walaupun keras cikit tapi elok je aku pakai...
naper aku pilih ini....nak tahu x naper....
"coz nampak ala2 gadis kampung"
serius tau....
baju cotton nie kan keras n bunga dier kecik2....
nmpk cam gadis2 kampung....
i pon mmg berasal dari kampung ekk....
kampung alai......

2 la baju pilihan aku...
aku rasa macam x cukup jer...
x pe la...beli cikit2 dulu...
nnti dapat gaji beli la sebulan 1 baju.....ade lagi 5 bulan.....
so Insyaallah aku akan dapat 2 +5...
wakakakakakaka...
banyak gilez kan.....
http://emo.huhiho.com

ok lah.......da sudah beli baju aku beli ini plak.....

ape ini...:-)

hehehehehehehe.....

ini adalah telur bunga....
adakah btol......
http://emo.huhiho.com
wakakakakaka.....
bunga telur la acik gee...
nie la bunga telur yang aku beli ...
ade 100pcs kesemua nyer...
mak cakap cukup la untuk letak kat pelamin nnti....
so bunga telur pon da sudah beli.....

pas 2.....aku ngan bon jln2 la....
mak ngan akak pg tengok langsir...
oppss.....langsir kawen i da lama siap pada tahun lepas lagi....so x yah beli lg...hehehehehehe....
abg puad ngan amir plak pg main game....
aku ngan bon je lah....
kami jalan2......
"seiring dan sejalan"
sambil
"berpimpin ngan tangan"
btol ke ejaan aku ek....
ermmmm....biar la.....
jalan2 aku jumpa ini.....

hehehehehe....bakul yang murah je tau.....
rm20.00 ade 50 pcs....
kire 40 sen je tau....
bg aku da murah la 2 kan....
sebenarnye barang kawen aku da cukup.....sajer aku da nmpk n aku berkenan plak kan....aku beli je la 50 pcs....
untuk tambah.....
hehehehehehehe.......

ermmmm.....da penat kami berjalan kan....
tengok jam da kul 6 da.....
kami pon da nak gerak balik....

aku ngan bon:-)

bon yang perasan macho....
blah la....
wakakakakakakakakka
http://emo.huhiho.com
hehehehehehehehe.....
penat giler kami berjalan...
sempat makan kopok lekor ngan air kosong jer....
sampai kat rumah da kul 6 lebih.....
kemas2 brg pas 2 aku makan.....
aku ngat aku sorang je yang lapar......rupanyer bon tersayang pon lapar.....
kami makan la berdua sampai kenyang....
aku goreng kan dier telur grg ade sup....
kami pon telan je la....
perut masing2 da lapar......
http://emo.huhiho.com
hahahahahaha.....

selepas 2 da malam kan.....hehehehehe....kami semua hanya berbual2 sajer....
tapi yang x boleh tahan kat bon aku nie.....
terlepas cakap...yelah kan.....dok berbual2....semua panggil mak,mak kan....
dier pon terlepas cakap panggil mak....
buat malu jer.....
wakakakakakaka....
bon aku nmpak nyer x sabar......
http://emo.huhiho.com
wakakakakakaka....
ok la idea mcm da lari je nie....
x tahu nak update aper lagi....
k la......
bye2 semua......