Sabtu, 2 Januari 2010

*mY AnNiVerSaRy 03012009*


la...la....la....

da genap setahun aku bertunang dengan bon...

cepat sangat la masa berlalu....

x lama lagi aku akan berkahwin plak....

x sabar la rasa nyer aku nak kawin....

tengok orang lain kawin....

aku pon nak kawin.....

wakakakakakakaka....


setiap manusia ade nafsu k....

kalau yang x de nafsu....

x sempurna la 2.....

wakakakakakaka.....

(sila maafkan aku jika catatan dier di atas buat anda terguris)

-


-


-


-


-


-


"senang nyer dalam hati biler org tersayang ade bersama2 ngan kiter kan."

aku suka sangat kalau bon sentiasa ada ngan aku....

tapi x jalan kj aku....

nak dok ngadap dier jer....
tapi aku mmg cam nie k....
wakakakakakakaka....


-


-


-


ok la ,ari nie aku nak cter pasal anniversary pertunangan aku ngan si bon nie....

kami sambut awal.....

memandang kami


-


-


-


-


-kena simpan duit kawin-


aku di larang sama sekali untuk ketemu sama dier kerap sangat.....

mak da sound aku awal2 lagi....

so aku sambut la anniversary akami awal....

iaitu 26/12/2009

bertempat di kfc ....

aku suka makan kat kfc....

yum..yum....ayam dier mmg sodap.....


:-)


:-)


-


-


ok la....nie la gambar aku ngan bon:-)


nie gambar cake kami....

oku order dari ade satu akak nie....aku order online....

kalau berminat boleh la tengok2 yer...:-)





suka cake nie....cantik n sedap.....n wane kegemaran aku...
wakakakakakaka:-)


kami memotong cake:-)
cake nie perisa pandan....

memandang kan aku ngan bon x baper suka sangat yang perisa coklat...

so aku tempah yang perisa nie la:-)




kesengalan bon yang terserlah....


jgn marah bon......

(kalau bon baca mesti kena marah)

mesti nyer.....

konon nak makan semua cake 2 kan....

bnyk handsome.....

nie mok ek....

makan banyak....
kalau boleh nak makan semua cake 2....
tapi da kekenyangan makan ayam kfc seketul....
mok makn 2 ketul....
tamak.....

wakakakakakakakakaka:-)



no komen.......:-)



candid by my bon....

aku tengah sodap makan.....

dier ambik gambar plak....

tp x pe bon.....mok suka.....

wakakakakakaka




yum...yum...yum......:-)


we love together.....

candid by bon.....

cantik gambar nie bon.....

suka tengok....

love u...muaaaaahhhh:-)



kami....selepas kekenyangan...

bon kata meh ar amik gambar kiter ber2....

memandangkan kami x bawak saper2....

candid sendiri la....:-)



suka pic nie:-)

nie la gambar2 aku ngan bon sambut anniversary kami....

tapi aku lupa la nak bg bon kad yang aku karang untuk dier.....

ahad 2 plak da kelam kabut balik kmpg....

tp x pe lah....nnti bon datang aku bg la kat dier.....

ermmm....

ermmm.....

ok lah......


aku berharap sangat jodoh aku ngan bon akan berkekalan hingga ujung nyawa aku.....

sebab aku syg sgt2 kat dier....

hanya dier jer yang aku syg sampai biler2....

aku da x nak org lain......


Insyaallah amin.....