Khamis, 17 Disember 2009

*tERNgAt kIsaH pErTuNaNgAn*

Tiba2 jer aku terngat ari pertunangan aku ngan tunang aku....
da nak hampir 1 tahun aku menjadi tunang pada Mhd Shafie Bin Sulaman.....bagai x percaya sajer..x lamer lagi aku akan berkahwin plak....cepat sangat masa berlalu...
nak jadi isteri orang bukan nyer senang kan....pada aku kena ade semangat yang kuat dan sedikit ilmu agama berkenanan dengan perkahwinan....
ramai kengkawan sekolah aku yang sudah berkahwin....

aku pon dok gedik la nak kawan(x sabar sebenarnyer)

hihihihihi:-)
ok la,sebenarnyer aku bertunang pada 03012009 tepat pukul 02:30 pm aku pon selamat la jadi tunang orang(macam selamat jadi bini org plak kan) wakakakakakakaka....
masa 2 aku ngat lagi....ramai yang x percaya aku akan jadi tunang org.
mak aku punya la suka da ade orang nak kan aku....hihihihi:-)
nie la orang tang berjaya mencuri ati aku.....

tengok je tau...
-
-

-
-
-

ini la orang nyer...:-)
kacak x...wakakakakakakaka.....
-
-

jgn la sesekali berkata di depan nyer.....dier tentu akakn mengulangi ayat yang sama pabila ade orang yang memuji ke handsome man nya....
tunang aku nie ade sikit perasan....
tapi aku mmg suka...biar la dier perasan bagai nak rak sekali pon...tapi aku tetap sayang kan dier sampai biler......

:-(

-

-

-

-
hihihihihihihihi
ok la...nie aku tunjuk kan cikit gambar masa kiter tunang kan....teringain nak tuang lagi sekali...tapi dengan saper ek....ade ker orang nak kat aku lagi....

ermmmmm...

ermmmmmm.....

ermmmmm....

ade kot

tapi x tahu saper....

kalau ade pon biar la aku tunang lagi sekali ngan my perpect person in de world.....

love u my dear.....

muaaahhhhh.....

gedik nyer la aku...:-)


nie hantaran dari belah johor...aku suka sangat coz bg aku wane meron...aku minat gak ngan wane biru:-)

yang ini plak ade lah adik beradik aku yang kesemua nyer pompuan..thankz korang coz tolong masa engaged orang..pas nie plak adik aku nak tunang tapi x tahu la biler plak kan...cepat2 cikit yer dik...tapi x nak sama naik pelamin tau.....
(adik aku yang pakai baju hijau)

aku & dier:-)
love u abang.......
sayang abang sangat2....
sangat2 hingga ujung nyawa sayang.....L:-)

nie plak bakal mak mentua aku...namer dier puan rozita la rasa nyer....

mama baik nga aku....sama cam aku pon....

wakakakakakaka....

time nie aku nerveos la sangat...coz semua org tengah tengok aku kan....

tapi Alhamdulillah semua da berlalu pon...

kenangan terindah buat aku & dier....

nie plak makcik2 dier n my mum.....

mak la orang paling sibuk time 2....

ramai orang datang...

mak jemput kengkawan mak...

al maklum la da lamer x buat kenduri cam nie...:-)

nie aku ngan mama....bergambar dalam bilik....

ramai yang cakap aku ngan mama sama muka....

btol ker....

n orang kata gak .....insyaallah panjang jodih aku ngan dier....

Alhamdullillah......

mintak2 la cam 2 kan....:-)

ermmmmm...

ermmmm...

2 la gambar aku dan sedikit celoteh aku masa aku tunang...

istimewa sangat time 2...

aku x boleh lupakan sampai biler2 pon....

yang masih segar dalam ingatan aku sekarang ade la masa kali pertama Encik tunang tengok aku mekap masa tunang,perkataan yang pertama kuar dari mulut dier adalah.......

sayang,cantik la sayang.......:-)

huahahahahahahahahaha.....

suka + perasan plak aku....

wakakakakaka....

aku x tipu pon...klu x caya tanyer akak aku,masa 2 ina ade ngan aku....malu aku time 2...

tapi aku suka sangat2....

2 la kali pertama muka aku di mekap oleh pak andam...

maner nyer x different muka aku.....hihihihihihi:-)

pas segala majlis da selesai,Encik Tunang pon adiah kan aku sedozen bunga ros merah pada aku....

aku nak wane biru...

tapi da x de biru....

amik je lah...

2 la kali pertama aku terima seseorang yang bernama LELAKI.....

aper2 pon aku berdoa semoga jodoh aku ngan dier akan kekal samapi biler....

Alhamdulillah setahun kami bertunang x de org ke 3 yang menggangu hubungan aku ngan dier.....

cuam dugaan bergaduh jer...

2 biar la RAHSIA......

:-)

OK DA........:-)