Sabtu, 19 Disember 2009

*PeRsIaPaN pErKaHwInAn kU*....



la...la...la...la...la...la...


hati ku berbunga2....

nak tahu sebab aper...

Alhamdulillah....barang2 persiapan perkahwinan aku sudah hampir 60% siap....aku suka sangat tengok barang perkahwinan ku....

sebabnyer..banyak nyer survenior perkahwinan aku,aku buat sendiri atau bahasa lain nyer....

'handmade'

walaupun sesetegah orang x suka dengan barangan 'handmate' tapi aku suka sangat...

bertambah2 la suka kalau orang kata cantik....

~ cantik ke ~


kuang.....


kuang.....


kuang......




hehehehehehe...bg aku cantik la tapi x tahu la org lain kan....

ermmmm....sebenarnyer ikut kan perancangan perkahwinan ku akan berlangsung bulan 10 lepas...

tapi di sebabkan belah encik Tunang nak lewat....

maka aku dan si dier pon akak berkahwin pada tengah tahun....

maybe bulan 6 atau dalam bahasa lain nyer ialah bulan June.....:-)


X sabar nyer la rasanyer aku nak kawin...

kalau boleh aku nak hidup dengan encik tunang sampai biler2.....


Insyaallah...:-)

kami da merancang perkahwinan kami ....

masing2 ade angan2 masing2....

x sabar rasa ......Cik Puziah + Cik Shafie = MY bAbY.......


WaKaKaKaKa.....

Tunggu nyer my baby......u coming soon tau......

abah n mama akan sayang kamu....

insyaallah....

.....(berangan plak si puziah nie)....



x salah kan....

berangan 2 la kiter mungkin akan hadapi x lamer lagi kan.....

ok lah banyak sangat yang aku nak cter.....

nie ade la serba sedikit survenior perkahwinan ku yang ku buat sendiri:-)


~cantik x ~


-


-nie adalah bantal2 yang aku jahit sendiri hampir 2 bulan gak la aku jahit bantal2 nie...

pas 2,aku hias kan dengan reben2 yang berwarna-warni.....

n then aku beli la uncang untuk letak kan bantal2 2 semua.....:-)

aku nama kan survenior kahwin nie adalah....


~BANTAL CUTE~



Ermmm.....ini plak adalah kotak....K.O.T.A.K......kotak nie aku buat dengan 1 warna jer......coz aku beli pon satu warna jer...wane lain x lawa bg aku.....

kotak nie aku buat ada lah dalam 100 pcs....

kotak ini untuk bagi pada kengkawan n sedara mara yang datang nnti.....

aku guna kertas yang keras supaya dier nmpk kemas....

pas 2 cam biase aku hiaskan la ngan bunga dan reben...

kotak nie nnt aku akan letakkan gula2 :-)

N namer nyer adalah....

~KOTAK HATIKU~





dan ini plak tuala.....

tuala nie murah aku dapat harga nyer 0.25 sen sehelai...bg aku da murah la 2 kan....

cam biase la aku hiaskn dengan reben dan bunga kecik....

pas 2 letakkan dalam uncang n ikat....so, da jadilah kan.....

aku penah tunjuk kan survenior nie pada mak n mama....dorang kata cantik.....

~hihihihihihih..

berbunga2 la atiku~

ku nama kan nyer adalah



~TUALA COMEL KU~



dan yang last sekali nie plak adalah...

Frame gambar yang comel...ada macam2 warna....aku da beli frame gambar nie da lamer da....

baru sebulan yang lepas aku siap deco kan.....

semua sekali ada 150 pcs....boleh la bg kengkawan kan....


aku nama kan dier....


~FRAME IDAMAN~



ERMMMMM.....


HIHIHIHIHIHIH....

Suka sangat tau biler tengok survenior perkahwinan ku da siap....

pas nie ngat nak beli bunga telur n barang kelengkapan yang lain....

suka nyer la aku....

menanti ari bahagia ku ngan dier.....

kengkawan semua doakan jodoh aku berkekalan ngan dier k.....

thankz:-)


da....da....da....da....da.....