Selasa, 22 Disember 2009

*PeRsIaPaN PeRkAhWInAn kU LaGi*



wakakakakakaka......

aku mmg la teramat suka dengan barang2 perkahwinan aku ini...
nak tahu sebab aper...
sebabnyer....aku buat sendiri la....

wakakakakakaka...
sekarang nie asyik bertambah jer idea aku untuk buat survenior kawin..


pantang aku tengok dalam internet...aku mesti nak buat sendiri...

x tahu la naper ek...

aku mmg suka...
kat rumah akak aku,da banyak da yanga aku buat....
biler tima mak aku datang jer....

aku mesti tunjuk ngan mak aku....

mak kata " cantik"....

hehehehehehe...aku suka....

kalau cakap ngan akak aku plak...

"ko nie baper bnyk la ko nak buat"

-

-

-


aku pon _ melawan balik......
" ala.....biar la....bukan banyak pon....biar banyak buat jgn x de langsung....
wakakakakakakaka....

kalau dok tunjuk ngan tunang aku plak...

nak tahu aper kata nyer....


-


-


-



kata nyer....

" sayang buat kan la untuk mama sekali"

-

-

-

aku jawab la.....

" maner boleh abg...nie belah sayang.....nnti org kata 22 belah sama plak"

da aku kata cam 2...diam jela.....

agak nyer dier terasa kot..belah aku banyak yang da prepair...belah dier cuma 20% je kot....

macam langisr n baiki rumah jer.:-)

lupankan cter 2 k.....

macam ade satu cter yg mak aku cter la....

cter nie kat kampung aku k....

ade la satu rumah nie kawin kan anak pompuan nyer...

pakcik nie ayah kepada kawan aku la....



namer nyer cik saat....

nak kawin la akak si azlan nie(azlan kawan sekolah aku)...

ermmm....punya la ked***t....bukan mak aku yang cakap ek....

da banyak kali da buat majlis kawin....

tapi survenior kawin bg aper jer....nak tahu x.....

tit....tit....


kopok udang 1 plastik....???

x pon bagi la telur or gula2 kan....

wakakakakaka....

x baik aku gelakkan org kan....

ermmmmmm.....

jahat tol kan....

di sini lg sekali aku nak cakap bukan mak aku yang cakap ek...orang kampung pon cakap cam 2....

pada yang terasa or aper2 jelah....aku mintak maaf...

tahu je la kan mulut org tua n yang berasal dari kampung..
seperti itu la jadi nyer....

hihihihihih

aku buat survenior nie semua bukan ape pon....
aku x nak nyusah kan mak aku...


mak aku da tua....


n aku anak yatim:-(
aku x nak la semua benda mak yang nak kena buat....

sekurang2 nyer biar aku buat benda yang remeh temeh nie....


macam sebelum nie abg aku kawin...


survenior dier semua aku yang buat n aku yang sponsor ( ade la cikit dier topup)....


kiter adik beradik kan...
2 la untung nyer ada adik beradik ramai...:-)


ok la....banyak sangat plak aku nak celoteh....


aper mahu buat da mulut terlekat kat mulut kan...

cuba bayang kan mulut terlekat kat kaki...


cam ner ek.....



wakakakakakakakaka


so......lupa kan je lah yer....
sekarang nie asal jumaat jer cuti....asal cuti jer ari jumaat....
aku bosan la dok rumah....

2 yang aku buat survenior aku....



akak aku dok bising rumah dier bersepah.....
wakakakakakaka...


org rajin mmg cam 2...:-)


rumah akak aku bersepah dengan kotak2 barang kawin aku:-)




aku x letak kan dalam bilik aku pon...aku letak kat depan tv...senang tengok tv,aku buat la...so,dari aku dok menangok tgk tv jer..tangan aku pon dok jalan kan..
hihihihi






nie plak survenior yang aku baru buat 2 ari pas.....senang je benda nie nak buat...just beli tualan beli sarung cake 2 jer...n plastik seperti rajah diatas.....
tuala aku gulung2 kan buat cam cake.....pas 2 letak kan la dalam bekas cake 2....

pas 2 amasuk kan dalam plastik....n ikat or buat la aper2 pon....senang kan....
tuala nie aku da buat dalam 50pcs....
nak beli lagi tuala nyer...

tapi duit x cukup la....
beli cikit2 la time gaji nnti,...lagi 6 bulan dapat la dlm 300 pcs ker....
i like it...:-)





ni plak adalah kotak.....

kotak nie aku reka sendiri n deko sendiri....

x besar maner pon....

cukup la untuk letak tuala atau pon gula2+ sumi.....

ade macam2 warna....

aku suka yang waner warni....:-)

nie la kotak yang aku da buat....

x banyak pon aku da buat...

aku buat cikit2 jer....
cikit2 lama2 jadi bukit....
aku mmg teramat la suka tengok barang2 kawin aku.....
aku x sabar nak kawin....

wakakakakakaka

org angau mmg macam nie k....

nak tahu angau aper....

aku angau kat Encik Tunang

angau nak kawin sama dier....

wakakakakakakakakakakakaka:-)

aku mmg x sabar nak kawin sama dier.....

so ade aku kisah ker.....:-)