Khamis, 24 Disember 2009

*3 MINggu x jUMpA*

Ermmmmm.....
x sabar nyer la aku nak jumpa sama dier....
cepat la ari jumaat....ari khamis....
sehari macam setahun la aku rasa.....
tahap gaban aku rindu kan dier.......
:-(
:-(
:-(
da macam2 da yang kami plan untuk jumpa minggu nie....3 minggu aku x jumpa dier....
alasan nyer...
-
-
-
-
-
~KAMI KENA SIMPAN DUIT KAWIN~
-
-
-
simple kan reason kami...
semua org seperti kami gak kan....
ermmmmm....
kawin sekali seumur hidup....
so kami akak buat sebaik yang mungkin.....
Insyaallah...
Doakan yer...:-)
thankz......
-
-
-
ermmm....2 la reason nyer....
tapi walaupon kami sibuk menyimpan duit....
kena ade masa gak untuk berjumpa kan...
al maklum la...1 di klang n 1 di tanjung malim....
mmg la dekat ......
tapi kena berjimat cermat....
Insyaaallah bulan 1 or 2 nie.Encik tunang akan berpindah disini...
so kami dekat la....
AKU SUKA SANGAT2!!!!!!!!!!
Minggu nie kami ade macam2 plan....
jumaat malam my bnon datang.....makan2...bual2....
sok nyer plak...is S.A.B.T.U
Kami ade undangan kawin.....kat Pandamaran.....
kawan bon kawin....Anum...
aku penah jumpa anum tapi 3 tahun pas.....
masa aku pertama kali jumpa ngan bon.....
pas 2 ptg 2 plak...nak sambut anniversary kami yang ke setahun(bertunang)
aku da tempah cake untuk kami ber2....
aku nak sambut sampai malam....
giler kan aku.....
rindu punya pasal....
wakakakakakaka.....
n then ahad plak..masa untuk aku bershoping moping kat kl....
aku nak beli barang kawin aku cikit2....
dapat beli 2 3 brg jadi la kan dari langsung x de......
shoping..........
~dating~
shoping..........
~dating~
shoping.........
~dating~
-
-
-
-
-
2 je yang aku tahu k.....
wakakakakakaka.....
ermmm.....
ermmmmm...
ermmmmm.....
sok nyer plak da isnin kan...
jap jer jumpa abang:-(
x suka!!!!!!!
T
A
P
I
aku sudah plan 1 perkara......
wakakakakakakaka.....
-
-
-
-
Tunggu...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-