Selasa, 4 Ogos 2009

***my ofis**



Kali nie aku nak bercerita plak pasl budak2 ofis aku..hehehehe...tengah gilez tulis blog nie....jgn marah yer....aku mula plak nak tulis blog..ok2...mula2 aku akan cter kan pasal aku kejer kat ofis nie...aku bekerjer sebagai kerani oudit kat port klang bahagian operasi syarikat houlier......nie la syarikat tempat aku bekerja...hahaha.....company aku sekarang boleh la di katakan kukuh sebab banyak project syarikat aku yang dapat...ALHAMDULILLAH.....Aku da kejer kat syarikat tue da nak masuk 3 tahun biler genap 26/09/2009 nnti...rasa macam jap jer...tapi tempoh 3 tahun 2 macam2 yang aku blajar...dari x tahu tentangb sistem....sekarang aku da bijak(bijak ker)...boleh tahan la....dulu aku ngat lagi aku pg kerjer naik motor ex5 akak aku yang da lamer(buruk la)...segan gak naik motor 2...tapi da x de tranport nak buat cam ner kan...lamer gak aku pakai motor ade la dalam 10 bulan...pas 2 aku dok merenget ngan akak aku suh belikan motor tapi dier x nak belikan...dier kata aku x de lesen lagi...aku pon dok nekad la amik lesen L dulu....pas dapat jer aku terus ajak pakwe aku(mas 2 blom tunang lagi)...pg kedai motor...aku nak skuter tapi dier x bagi...dier suh aku amik lagenda...selang satu minggu 2 motor aku pon kuar...2 la harta yang mahal pertama aku beli...aku syang kat dier tau...hehehehe.....

Ok2...2 la kisaha kau masa aku mula2 dapat kerjer kat sini....biler da lamer2 aku kerjer kat sini...pekerjer dier pon ok semua nyer...n budak2 melayu pon boleh la di katakan x ramai...tapi majoriti nyer adalah pekerjer cina....dorang semua ok lah..aku pon suker berkawan ngan diorang semua...dorang semua da berkawin cuma aku ngan kak amoi jer x kawin lagi...aku x de la gambar dier coz dier x suker amik gambar( rasa diri x peretty kot..hahahahaha...)jahat tol mulut aku nie...hehehehe....banyak kenangan aku kat sini...rasa seronok la sesangat2...nie la gambar kengkawan aku....

pada yang tengok gambar 2 mungkin ade sedikit pergaduhan yer dimana cik puziah yang comel dengan insan yang bergelar di atas -bodoh- telah bergaduh seganas yang mungkin dan masih dalam tahap pergaduhan...arap la memahami ok...hehehehe..(serius) aku x suker dengan pompuan yang kurang ajar lagi x tahu jaga diri...so pada insan tersebut....PADAN MUKA KO BODOH!!!!!!!

Ok la 2 la kisah aku kat ofis aku....nnti ade masa aku akan update lagi k......:-)