Selasa, 18 Ogos 2009

**besday hubby buncit**



Hari nie 14-08-2009 hari jumaat...pagi 2 aku nak pg kerja cam biase la...tiba2 lak.....motor aku x leh start....bengang jer kau.... ko mula la kan nak buat hal...da 2 tahun aku bela ko.....aku mintak sesangat ko jgn la buat hal lg...nnti tunang aku marah asyik dok bebel je kat dier suh btol kan motor nie..hehehehe..(aku mmg cam tue biler motor aku buat hal je aku akan suh tunang aku bawak kedai motor g betul kan).....bla...bla....bla...
Pagi tue plak akak ngan abg ipar aku da pg kerje...

****nie la akak aku..(sama kan muka)...aku da patah kaki nak pg kerjer naik aper...aku malas nak amik mc...bising bos aku...da la bulan lepas 3 kali aku mc(jgn kut cam aku tau)...aku pon tel la tunang aku..aku menangis cakap ngan die motor aku rosak..bebel la dier pg td...aku pon malas nak dengar terus letak tel....aku pon terpk nak tel kak lin...aku nak tompang dier...dier pon amik la aku kat rumah.....bla...bla....bla....

Da kul 5:32 pm pon,balik nie gak aku tumpang kak lin coz rumah dier dekat ngan aku....dier bawak amik anak dier dulu pas 2 baru antar aku...sampai rumah pon dalam kul 05:55 pm...aku pon dok jap...pk..pk...pk...malam nie tunang aku datang...nak buat aper yer...pada kat ofis lagi aku da cadang nak masak kan untuk dier n beli kan cake untuk dier coz besday my hubby 13/08/2009...aku da send kad kad dier....hanya tue je yang aku mampu beli...hehehe....

Pas 2,aku pon kemas2 rumah n masa kemas rumah tue otak aku dok pk nak masak aper yer untuk abg malam nie....aku capai beg duit aku,aku tengok ade la dalam RM35.00...aku terus pg jalan kaki pg kedai depan....aku pon tengok la...ade sotong...ikan cencaru..aku beli bla..bla...semua sekali RM10.50....hehehehe...x lupa gak air soya.....itu minuman kegemaran ku..(sebab tue la aku white...hehehe)....
Sampai je rumah aku terus lakukan operasi memasak...potong ikan,....sotong ....sayur...DAN nie la hasil nyer....korang jgn nak gelak kan aku yer...hehehehe...tapi see my hand la...hahahahaha:-)







Nie la yang aku sempat masak untuk tunang tersayang ku itu atau namer gelaran nyer....MR Boncit.....dan ini plak aku belikan cake untuk tunang aku......;perisa mocha...aku x tahu sedap ke x...tapi aku pon main beli jer.....

Tepat kul 9:20 malam...aku ngat tunang aku yang balik ruper nyer akak aku balik dari berniaga.....plan aku pon sedikit da berubah...time tue aku ngan anak buah aku yang tersayang amir gemuk.....x pe la...aku pon ajak akak aku join sekali besday tunang aku....aku da sediakan semua sekali kat meja depan....pas 2...jeng...jeng...jeng....tepat kul 9:35 malam...bunyi motor katak dier da sampai depan rumah aku...aku da dapat rasa kan da...dari rumah cik yahaya lagi aku da dengar bunyi enjin motor dier(sehati sejiwa la di katakan)....aku suh amir buka kan pintu n tutup kan langsir agar tunang aku x nmpak....biler dier masuk jer dier terkezut aku da masak kan untuk dier n belikan cake untuk dier....dan nie gambar masa aku smbut besday nyer..hapey sangat malam2:-)













Aku hapey sangat malam tue....aku tengok tunang aku suker sangat walaupon time tue dier tengah sakit perut...nnti aku kan cter kan naper ok..:-)