Sabtu, 8 Ogos 2009

**aku dan dia**






Permulaan percintaan aku adalah bermula sejak 3 tahun yang lepas.aku masih ngat lagi date pertemuan kami buat pertama kali nyer iaitu 11-12-2009.....aku ngat lagi masa tue ade jom heboh kat shah alam....si dier ingin menemui aku buat pertama kali..mmg nervous-ini ar pertamakali aku ingin jumpa dier sepanjang perkenalan kami,kami tidak penah berjumpa hampir 1 tahun lamer....aku punyer la nervous.masa tue plak aku tinggal rumag sewa ngan budak2 tol shapadu dulu...pas magrib tue,budak rumah aku linda(sekarang da x kawan da-da gaduh) ajak aku g buar rambut...masa tue rambut aku kerinting(hahahahaha- sekarang da ok yer)....aku buat la dengan bayaran Rm20.00...al maklum la first date la di katakan....hahahaha.....
ok lah...da banyak sangat aku bercoloteh....tepat kul 8.50 malam...aku pon dok la pg jumpa dier kat kedai tayar depan rumah sewa aku...hahaha....dari jauh aku da nampak....pendek jer.....dier pakai t-shirt merah....handsome pon dier...bg aku la....aku pon datang kat dier n aku pon dok salam dier...x tahu nak buat aper...
Pas 2,aku berbual ngan dier jap....bla...bla...bla....aku malu sebenarnyer nak tengok mata dier.tapi berani kan diri je lah...pas 2 aku pg kat kengkawan dier n salam...time 2 ade zue,linda n anum...sehingga la sekarang aku masih lagi ngat detik perkenalan aku ngan dier....n setiap tahun aku pasti akan terngat kan date keramat nie bg aku...hahaha..
Sesungguh nyer nie la percintaan aku yang pertaMa kali nyer...moGa hubungan aku ngan dier akan berkekalan sampai biler....Insyaallah....:-)